Polityka Zwrotów
§1 Brak prawa do odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadku:
produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,
produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych.
Produkty oferowane przez sklep Hamur Dumplings należą do powyższej kategorii (żywność świeża), w związku z czym zwrot zakupionych towarów nie jest możliwy po ich dostarczeniu.
§2 Reklamacje produktów
W przypadku, gdy dostarczony produkt jest uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub nieświeży, klient ma prawo złożyć reklamację zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie sprzedaży.
§3 Kontakt
Reklamacje oraz zgłoszenia dotyczące jakości produktów można składać na adres e-mail: [email protected]
Data ostatniej aktualizacji: 5 sierpnia 2025 r.